Brandværdi for B2B-virksomheder
"I B2B er dit brand det, dine kunder stoler på for at skelne dig fra konkurrenterne. Det er dit omdømme, dit løfte og din værdi." — Dave Sutton Når vi taler om branding, tænker vi ofte på produkter som parfume, tøj, smykker eller husholdningsartikler. Virksomheder som Louis Vuitton, Chanel og Nike er førende, når det kommer til at fremvise deres brands. Men branding er afgørende for alle virksomheder – også dem, der opererer i B2B-markedet. I en B2B-kontekst henviser brandværdi til den værdi, et brand tilføjer til en virksomheds produkter eller tjenester. Denne værdi er baseret på forretningskunders opfattelser og erfaringer – herunder kvalitet, pålidelighed og det overordnede omdømme. En høj brandværdi gør det muligt for B2B-virksomheder at skille sig ud, opnå højere priser og opbygge stærkere kunderelationer. Måden du præsenterer dit brand på, adskiller dig fra konkurrenterne. Det påvirker, hvordan nuværende, tidligere og potentielle kunder vælger dine produkter eller tjenester. Bran